top of page

הקפאת שומן והצרת היקפים בטכנולוגיית קריו: כך תוכלו להוריד מעודפי השומן בגופכם!



חולמים להפחית עודפי שומן בגופכם ללא ניתוח פולשני של הצרת היקפים?

עם הטכנולוגיה החדשנית מבית קוסמו קליניק זה כבר לא בגדר חלום!

אם אתם מקפידים על פעילות גופנית ותזונה בריאה – אך עדיין מתמודדים עם עודפי שומן באזור הירכיים, הבטן, הזרועות והמותניים, או לחלופין, אתם רוצים להפחית את עודפי השומן בגופכם בדרך קלה ומהירה, ולקבל מראה גוף חטוב – הקפאת שומן בטכנולוגיית קריו עשויה להיות בשבילכם!


הקפאת שומן והצרת היקפים: על מה בעצם מדובר?

מדובר על טיפול אסתטי, לא פולשני, המתבצע באמצעות טכנולוגיית קריוליפוליזיס, טכנולוגיה מהפכנית אשר מאפשרת חימום לצד הקפאה מבוקרת של תאי השומן התת עוריים, המתפרקים באופן הדרגתי ויוצאים מהגוף דרך מערכת הלימפה.

בהקפאת שומן מבית ״קוסמו קליניק״ תוכלו להוריד בין 1-6 ס”מ מהיקף האזור המטופל, ולהפחית עודפי שומן עקשניים שאינם מגיבים לפעילות הגופנית או לדיאטה. בראיון שערכנו עם אור משה, הבעלים של חברת ״קוסמו קליניק״ בארץ ובאיטליה, הסביר משה: “בגוף האדם יש תאי שומן, ברגע שאוכל נכנס לגוף הוא מתפרק לכמה גורמים: שומן, חלבונים ופחמימות. חלק קטן מאוד מהשומן מתפרק ואילו חלק נכבד ממנו נשאר בגוף – ברגע שאנחנו מבצעים הצרת היקפים באמצעות הקפאת שומן, תאי השומן מתפרקים והסיכוי שהשומן יתקע באותו אזור מטופל קטן באופן משמעותי”.


תאי שומן בגוף: 3 עובדות חשובות!

1. כמות תאי השומן מתקבעת בגוף האדם לאחר גיל ההתבגרות – כמות תאי השומן בגוף עשויה לגדול עד תום גיל ההתבגרות (בין גיל 18 עד גיל 20), לאחר מכן תאי השומן יכולים לשנות את נפחם, להתרחב בעת עלייה במשקל או להתכווץ בעת ירידה במשקל.


2. תאי השומן בגוף מגדילים את הסיכוי להשמנה – חשוב לדעת, ככל שיש יותר תאי שומן בגוף כך הסיכוי להשמנה גדול יותר. מדוע? מכיוון שישנה נטייה לתאי השומן בגופנו לשאוף למלא ולהגדיל את נפחם.


3. תאי השומן באזור הבטן מתפרקים בקלות רבה יותר בהשוואה לאגן הירכיים – אם אתם בדיאטה ומתמודדים עם עודפי שומן בירכיים, כדאי שתיקחו בחשבון את העובדה הבאה: תאי השומן באזור הבטן מתפרקים בקלות ובמהירות רבה יותר בהשוואה לתאי השומן העקשניים באגן הירכיים. הסיבה לכך טמונה באנזים הליפאזה שנועד לפרק את תאי השומן שהצטברו ברקמות ולשחרר אותם לדם.

בניגוד לאגן הירכיים, אזור הבטן מכיל ריכוז גבוה של אנזים הליפאזה – מה שגורם לשומן הבטני להתפרק מהר יותר.


טכנולוגיית הקפאת שומן: הביסוס המדעי

הבסיס המדעי מאחורי טכנולוגיית הקפאת שומן, מושתת על מחקר שבוצע על ידי ד”ר מארק אורן וד”ר ארווין אפשטיין מאוניברסיטת הווארד בשנת 1970 אשר נוגע לתחום דלקות רקמות שומן בקרב פעוטות. במסגרת המחקר, קבוצה של פעוטות קיבלה כל יום ביומו ארטיקים. לאחר פרק זמן כלשהו של אכילת ארטיקים באופן יומיומי, גילו החוקרים כי נוצרו לאותם פעוטות, גומות קטנות בלחיים. מדובר על ממצא שנחקר על ידם ועלה כי בשל הקור של הארטיקים, קפאו תאי שומן בלחיי הפעוטות, נהרסו ונפלטו מגופם וכך למעשה, נוצרו הגומות או השקעים. על אף שהיה מדובר על גילוי מקרי, החוקרים לקחו אותו בשתי ידיים וביצעו שורת מחקרים שהובילה אותם למסקנה ברורה: הקפאת תאי שומן באזור כזה או אחר, יכולה לפרק ולפלוט אותם מהגוף וכך למעשה, ניתן לקבל היקף צר יותר באותו האזור.


קריוליפוליזיס:

כמות תאי השומן שבגופנו, כאמור, אינה משתנה במהלך חיינו הבוגרים, הקפאת השומן מפרקת את אותם תאי השומן שיוצאים מגופנו לצמיתות. הודות לגילוי המפתיע של אותו מחקר, נערכו מחקרים רבים בתחום במרוצת השנים, ופותחה טכנולוגיה פורצת דרך הנקראת ‘קריוליפוליזיס’. טכנולוגיית קריוליפוליזיס מבוססת על הקפאה מבוקרת של תאי השומן לצורך הצרת היקפים באזורי הטיפול וקבלת מראה גוף חטוב ואסתטי. באמצעות טיפולי קריוליפוליזיס מבית קוסמו קליניק, תוכלו להפחיצ את תאי השומן העקשניים ביותר בגופכם באזור הבטן, הירכיים, הזרועות, המותניים ועוד.


למי מיועד הטיפול?

טיפול הקפאת שומן מושתת על תהליך הנקרא ‘אפופטוזיס’, אשר באמצעותו תאי השומן מתפרקים ומתפנים מגופו של המטופל אל מערכת הלימפה ובסופו של התהליך מתפנים מהגוף.

בטיפול אחד ניתן להסיר בין 1 ס”מ ועד 3 ס”מ בהיקף האזור המטופל. הטיפול מיועד לאנשים שחווים קושי בהסרת תאי השומן בגופם באמצעות כושר גופני או תזונה. במקרים מן הסוג הזה , טכנולוגיית קריוליפוליזיס תסייע בכיווץ תאי השומן הללו. כמובן, שכל מקרה לגופו וכל אדם אשר מעוניין בהקפאת שומן צריך לגשת לייעוץ מקצועי לאבחון מצבורי השומן בגופו.


אופן הטיפול

החלטתם לשים סוף לשומן העודף בגופכם ולהצר היקפים? אנחנו איתכם! הקפאת שומן מבית קוסמו קליניק מתבצעת במשך 4 טיפולים, אחת לחודש, משך זמן הטיפול עד 40 דקות לכל היותר. חשוב לציין שכל הטיפולים שלנו מתבצעים על ידי קוסמטיקאיות פרא רפואיות, וכל הליך טיפולי מותאם בהתאמה אישית לכל מטופל ומטופלת, לעיתים גם מומלץ לשלב לצידו טיפול באמצעות גלי רדיו, אשר מטרתו היא למצק את העור ולהביא לתוצאות הטובות ביותר בסופו של ההליך. בתחילת הטיפול, יסומן האזור המטופל. לאחר מכן, ידיות המכשור ימוקמו על ידי המטפלת באזור המסומן והן ישאבו את העור באמצעות וואקום ובמקביל יחדירו אליו קור. המטופל אינו מרגיש את הקור שחודר אליו הודות לאביזרים הרפואיים החדשניים של קוסמו קליניק. במהלך הטיפול עשויה להופיע לעיתים תחושת אי נוחות כלשהי, זאת בשל פעולת הוואקום שמתבצעת כתוצאה מהמכשור. “מדובר בטיפול ייחודי של הקפאת שומן והצרת היקפים בטכנולוגיית קריוליפוליזיס”, מסביר אור משה מקוסמו קליניק, לדבריו : “רוב טיפולי הקפאת שומן בארץ אינם מכילים הליך של חום וקור. אנחנו פיתחנו מכשור רפואי מתקדם שאיתו ניתן להגיע עד 40 מעלות חום על מנת להאיץ את התהליך, ולאחר מכן לרדת בהדרגתיות (בהתאם לטבלה מוגדרת מרא) עד מינוס 11 – החום והקור גורמים לפירוק התא השומני ולהסרתו לצמיתות”.


הקפאת שומן: תוצאות הטיפול

תוצאות טיפולי הקפאת השומן הן אינדיווידואליות ומשתנות בין מטופל אחד למשנהו. כאמור ניתן להצר היקפים ולהסיר עד כ-3- ס”מ בכל טיפול. מחזור חייו של תא שומן הוא 28 יום, על כן את התוצאות ניתן להרגיש לרוב לאחר 3 חודשי טיפול. אין ספק שטיפול הקפאת שומן מהווה פתרון קסם ופריצת דרך בעולם האסתטיקה, אך זכרו שלצד הטיפול מומלץ מאוד גם לשנות אורח חיים ולהקפיד גם על תזונה בריאה ופעילות גופנית באופן יומיומי. היתרון הגדול של טיפול הקפאת השומן בקוסמו קליניק טמון בעובדה שתאי שומן שהוסרו מגופכם – לא יחזרו עוד לעולם, מה שעשוי לשמר את תוצאות הטיפול לטווח הארוך. לסיכום, טכנולוגיית הקפאת תאי שומן לצורך הצרת היקפים היא טכנולוגיה מהפכנית שצוברת תאוצה רבה בישראל, אם נמאס לכם מעודפי השומן בגופכם ואתם רוצים לצליח להפחית אותם – הטיפול הזה הוא במיוחד עבורכם!


המידע הנמצא באתר זה מתוכנן למטרות מידע והשראה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי מקצועי, דיאטני או טיפול רפואי. לפני ביצוע שינויים בדיאטה, תוכניות אימון או בכל טיפול בריאותי אחר, יש להתייעץ עם רופא מוסמך או מומחה בתחום הרפואה או התזונה.

Comentarios


bottom of page